04 June 2009

Evedry Single [And Married! lol!] One Of You...

I was talking with a friend last night about how when a song finagles it's way into our psyche and stays for a day or three, there be some significance-- magical, mystical, physical or even"mundane" [ha! as if music-- one of the Keys to the Universe-- could ever be defined thus!].
Well, music be on the Swan's brain of late, as evidenced by the week's posts (and not a one of them "filler", folk! ha! GOOD to be BACK...), and this song found me today.
HMPH!
As if I were ever 'Lost'...

I love you, folks. I honestly...



Slainte.

Cygnus

P.S.-- Thanks to all for the energy and prayers for me grandma-- she will likely be back in her home-- her nest-- tomorrow!!! Thank you from the bottom of my heart... and, you ever need this ol' bird's love and energy-- TURN AROUND. We're there without your need to ask...

THANKS.

13 comments:

Felinae said...

I'm glad to hear that Grandma will be coming home, Cyg.

Right back at you, My Friend, this has always been one of my favorite ONJ songs.

Hugs~Felinae~

Kyddryn said...

Truth be told, Sir, this is the first time I've heard the song in its entirety. Sweet.

We all have a soundtrack, eh?

Hurrah for Granny! Crusty old dames (my Mum calls herself that, meant with affection, not umbrage) bounce well.

Shade and Sweetwater,
K

Not The Rockefellers said...

The Lady Smiles for she always knew this to be true...
She is happy for answered prayers and the love of friends.

Turn around, yourself....LOL

Peace - Rene

Stephanie in AR said...

I am so glad that your Gramma is doing better.

I agree with the songs. One of my favorites is "The Dance." I had always pictured it being sung as a tribute to a wife who had died & left her mourning husband behind. I was shocked to see the video and see it was about a divorce. My mind refuses to see it that way. Some songs just have a life of their own I guess.

Xanadu said...

I've always liked this song. Almost had it in my wedding. Glad Grandma is getting to go home, YAY. Hugs.

Mayberry said...

Hmmmmm. So what does "Down" by Korn mean...... Going on day 3 with that one.

Rod said...

I am with Mayberry..
Glad to here your granma is doing better!

Rod

Cygnus MacLlyr said...

Mayberry, Rod... i dunno! aint heard 'er yet...
Likely if'n you two cant figger it, i aint gonna either...

Thanks for coming in and the good wishes...

Cygnus MacLlyr said...

Lady Felinae...
I think it's about the only one of hers I know of-- save for the "GERASE" stuff! ha!

And grandma IS back, and good.
Thanks to ALL OF YOU who sent energy/prayers/everything...

Cygnus MacLlyr said...

Lady K...

I've heard it, but only remembered some of the lyrics. I'll learn them all over the next few days...

I think my ex-inlaws had the movie...lol!

THANKS, Lady...

Cygnus MacLlyr said...

"answered prayers and the love of friends" indeed, Lady Rocks.

Now, um... remind me which way I was facing, and I'll mayhap be glad to turn-- 180 degrees, or 360?!?:D

Thanks for the well-wishes,Lady Rene.

Cygnus MacLlyr said...

Stephanie-- I hear ya!

Sometimes a video can-- and does-- ruin a better mental image...

Thanks for stopping by, Lady!

Cygnus MacLlyr said...

Lady Xanadu--

Which one (wedding song) won out?

Thank you...